6è va de Première

El passat divendres 24 de maig, l’alumnat de 6è va assistir al primer visionat del seu primer documental a la Sala de cimena Zumzeig. Va ser un matí molt emocionant.

Aquest documental, que ha estat escrit, guionitzat i interpretat per tot l’alumnat de 6è, és el resultat final del Projecte Vibra. Un projecte artístic ofert des de l’ICUB amb col·laboració del CC Matas i Ramis i conduït per l’artista multidisciplicar Pablo Volt.

Al llarg de tot el curs, dedicant dues sessions setmanals, l’alumnat s’ha anat endinsant en diferents propostes musicals i audiovisuals que han donat com a fruit a aquest documental.

Molt aviat el podrem compartir amb tots i totes vosaltres i us explicarem com s’ha desenvolupat aquest projecte.

   

1 comentari a “6è va de Première”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut