Erasmus+ 24-25: Mobilitat del professorat a Bolonya

Benvolgudes famílies,

Dins del projecte Erasmus+ “UNA ESCOLA  PER A TOTHOM, UNA ESCOLA OBERTA AL MÓN” s’inclouen mobilitats del personal docent amb diferents objectius.

El passat 17 de març les mestres Yoyo, Marta i Marina van realitzar una formació a Bolonya (Itàlia) de tres dies amb l’objectiu d’aprofundir, veure i experimentar in situ l’enfocament metodològic de les escoles de Reggio Emilia. Aquest enfocament és l’inspirador del treball a l’Educació Infantil al nostre centre arran del projecte Erasmus del 2022.

Aquestes pedagogies relacionades amb l’enfocament de Reggio Emilia donen molta importància a l’interès de l’alumnat, a la importància de crear contextos educatius rics i la bellesa de l’espai. La formació ha constat d’una visita a una escola de Bolonya, una visita al Centre Internacional Loris Malaguzzi, una visita a Remida i fer un taller amb una “atelierista” de Bolonya. 

La idea és anar implementant petits canvis dins l’escola i poder donar al nostre alumnat noves maneres d’aprendre més dinàmiques i motivadores. i on cadascú pugui trobar el llenguatge més adient per expressar-se valorant així la bellesa i el respecte per l’espai i els seus aprenentatges.

Aquí us deixem un recull d’imatges perquè us feu una idea de la mobilitat tan enriquidora que han fet. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>