Estimades famílies,
Després d’un primer trimestre intens que ha passat volant, han arribat les merescudes vacances de Nadal!
A més a més, aquest mes de desembre hem estat seguint el calendari de l’advent de la cohesió de grup; és a dir, el calendari que ens ha ajudat a unir-nos una mica més com a petita escola i gran família!!! Ens ha proposat dinàmiques molt diverses, des de decorar l’escola amb el pessebre i l’arbre de Nadal, fins a la teranyina de les coses boniques, fer una postal de Nadal per a un company o companya o fer petons i abraçades, entre d’altres.
Ara toca passar dies en família, on poder compartir grans moments en bona companyia. També és el moment de descansar i carregar bé les piles per tornar a l’escola amb energia i moltes ganes de seguir aprenent.
Així doncs, l’equip de mestres de l’escola de Pau us desitgem que passeu molt bones festes i que el 2020 ens porti molta felicitat, salut i experiències meravelloses!
Gaudiu de les vacances, que ens tornem a veure el dimecres 8 de gener del 2020 a les 9.30h (no hi haurà SEP)!!!
Una abraçada enorme per a tots i totes!


