NADAL 2015

El passat 21 de gener, varem començar a celebrar el Nadal a l’escola.
El dilluns al mati, tots els nens i nenes de l’escola vàrem anar al pavelló, per tal de poder gaudir del concert de nadal. Va anar molt bé, tots i totes ens ho vam passar d’allò més bé.

A la tarda, va venir a l’escola el patge reial, i tots els alumnes van poder entregar-li la carta per els reis mags.

El dimarts 22 al mati, vam fer intercanvi de poemes entre els nens i nenes de l’escola.

Un cop acabat l’intercanvi, els nens i nenes de P3 fins a 4t de primària van poder fer cagar el Tió, i aquest els va regalar una petita joguina a cada alumne i turrons i neules.
Com a  novetat, aquest any els alumnes de 5è i 6è van fer l’Amic Invisible. Van estar molt engrescats i il·lusionats.

A continuació vam gaudir d’un esmorzar comunitari, on tots vam poder gaudir del que vam portar tots.