Activitats Gener menjador

Aquest mes de gener hem conegut la Conca de Barberà i la seva capital, Montblanc, les activitats punteres de la zona i els oficis més ancestrals que acompanyen a aquest territori tan maco.

A banda, els infants de cicle superior han participat en un projecte en comú amb altres menjadors escolars amb la finalitat de sensibilitzar a l’alumnat sobre una altra manera de consumir, més conscient amb qui produeix, amb el medi ambient i amb la salut. Hem fet un estudi de comerç de la zona de Montornès per saber on podem trobar producte de proximitat, i a més, una representació sobre la nostra pròpia botiga per donar sentit a qui, planta, qui cull i qui comercialitza.