VISITA VIRTUAL ESCOLA PALAU D’AMETLLA

Benvolgudes famílies!
En aquesta situació excepcional i amb el tancament de l’escola ens ha impossibilitat dur a terme de manera presencial la jornada de portes obertes que el nostre centre tenia planificada.
Som molt conscients que decidir a quin centre voleu inscriure els vostres fills i filles és una decisió molt important i haver-ho de fer sense poder visitar els espais, ni conèixer els i les mestres de la nostra escola us pot provocar un cert neguit i no disposar de tota la informació necessària per prendre aquesta decisió.
Per tal d’ajudar-vos en aquest moments difícils i per intentar solucionar aquests dubtes que us preocupen hem elaborat un vídeo presentant les diferents instal·lacions del centre per tal d’acostar-vos al màxim la nostra escola.

US HI ESPEREM !!!