Taller de teatre : Sant Jordi 2018

Tal com van fer els seus companys al 1r trimestre, un altre grup d’alumnes de 4t ens van fer gaudir de la representació de la Llegenda de Sant Jordi.

El passat 22 de març i després de molts dies d’assaig i preparació ( no només del text, sinó també dels decorats , vestits, cap de drac,… ) van actuar davant de tots/es les/els nenes i nenes de l’escola , els i les mestres, així com els pares de les classes de 4t , fent-nos passar una bona estona.

Els/les alumnes van passar-s’ho molt bé al llarg del taller i en les dues representacions que ens van fer a l’escola.

Volem felicitar-los a tots i totes , així com també a en Dani i la Montse, els mestres que van aconseguir que aquesta llegenda arribés al Palau d’ Ametlla.

Us deixe’m unes fotos !!!