TALLER DE TAPS CICLE INICIAL

Avui 10 de febrer de 2015, els i les alumnes de cicle inicial de l’escola han realitzar un taller amb taps de plàstic que s’han recollit durant aquests dies .
     La proposta forma part d’una campanya de sensibilització de la FUNDACIÓ SEUR per recollir els taps de plàstic dur , per tal de poder recaptar diners per ajudar a la compra de material per nens amb dificultats de mobilitat i necessitats econòmiques .
     Els nens i nenes de cicle inicial han fet dos murals molt macos, un per l’escola i un per la fundació SEUR .
A l’escola tindrem un contenidor per continuar recollint taps per aquesta bona causa

ESPEREM LA VOSTRA COL.LABORACIÓ !!!!!!