SORTIDA CLASSE DE 6è

Dimarts dia 23 de gener els/les alumnes de 6è de la nostra escola vam anar a Barcelona per fer una visita al Museu d’ Història de Catalunya.

Els nens i nenes de la classe van fer un recorregut per la història del nostre país a través de l’evolució dels habitatges que ha fet servir l’home en les diferents etapes de la història.

Després van realitzar una visita lliure pels espais de l’època contemporània coneixent com era una escola, un refugi de guerra, un cinema, els primers vehicles construïts a Catalunya i els primers passos de la democràcia .

Hada, Eidan , Lucia Ruiz ,Ferran,Oriol, Iker , Lucía Cid i Marta van descobrir els habitatges de la Prehistòria, de Roma, de l’ Edat Mitjana, del segle XVI i de principis del segle XX .

Aquí us deixem algunes de les fotos de la visita al museu .

Primers habitatges al Neolític.
Domus : Edat Antiga
Edat Mitjana: Senyor feudal i camperol
Edat Mitjana: Casa taller d’un sabater a la ciutat.
Sabater de l’Edat Mitjana al seu taller.
Camperol gras al costat de la seva masia .
Mestressa de casa a principis del segle XX.
Casa d’una família cap a 1950-1960.