Sant Jordi 2015

El passat dijous 23 d’Abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Durant tota la setmana anterior i els primers dies de la mateixa setmana els alumnes de l’escola van estar preparant roses, punts de llibres i contes. El mateix dijous al matí, desprès del pati vam sortir tota l’escola a donar una volta pel poble, per acabar a la plaça Pau Picasso donant una volta mirant les paradetes, per acabar comprant un conte per cada classe. Desprès de la volta i la compra del llibre, els alumnes van estar jugant a la plaça. Durant la setmana els alumnes de l’escola van estar portant contes, i el dijous a la tarda vam estar fent intercanvi de contes, tot gaudint dels contes dels nostres companys i companyes.