RECOLLIDA DE JOGUINES

Al Nadal, un somriure per tothom !

Us informem que per 3r any consecutiu a  l’escola farem una recollida de joguines dins la campanya

” UN SOMRIURE PER TOTHOM” que organitza la oenegé VOLUMONT (VOLUNTARIS DE MONTORNÈS ) per entregar-les a aquelles famílies que ho més ho necessiten del nostre municipi, ja que  volem que per aquestes dates cap nen ni nena es quedi sense joguines .

La recollida es realitzarà al centre entre  els dies 2 i 12 de desembre i us demanem la vostra col·laboració per recollir joguines NOVES i/o en  MOLT BON ESTAT.

Aquesta iniciativa va sorgir de les sessions de l’ Escola de Pares i Mares de la nostra escola i compta amb la col·laboració de l’ AMPA.

Esperem i desitgem que hi participeu.