RECITAL DE POESIA

resized_img_0404

El dia 21 de març és la diada mundial de la poesia. A més aquests dies hem entrat a la primavera. Per poder celebrar ambdós esdeveniments , els i les alumnes de 4t han estat preparant unes poesies que han portat al Casal d’avis de Montornès per fer aquest recital. Als nens i nenes els ha fet molta il.lusió poder ensenyar als avis i àvies del casal la seva feina . A més de poesies en anglès, català i castellà , juntament amb els seus tutors han preparat diverses cançons que han interpretat utilitzant les flautes i les guitarres.

Per acabar un dels avis , el Sr. Isidro , ens ha obsequiat a tots/es amb una poesia dedicada als alumnes i creada per ell. Al final de l’acta la Sra Sebastiana ha recordat una poesia que havia après a la seva infantesa i ens l’ha volgut recitar, de forma improvisada, a tots els presents.

Com a regal per la seva feina i esforç, els avis i àvies han regalat als nens i nenes una bossa de llaminadures .

Volem agrair des d’aquí la rebuda d’aquesta iniciativa per la junta del casal , així com el carinyo dels assistents a l’acte .