Què inclouen les quotes de material pedagògic i la del AMPA

Estimades famílies,

Us volem enviar aquest comunicat des de l’AMPA on s’explica que inclouen les diferents quotes. Ja que la darrera redacció induïa a una malinterpretació. Com a conseqüència hi ha famílies que es pensen que tenen inclosos els llibres només amb l’abonament de la quota de material pedagògic. Els llibres de text de primària (projecte socialització – reutilització) son inclosos només si es fa l’abonament de la quota de l‘AMPA.

Preguem que ens disculpeu i tot seguit fem un aclariment sobre que inclouen les quotes.

• QUOTA MATERIAL PEDAGOGIC (PER ALUMNE) 30€ INFANTIL / 55€ PRIMARIA:
Material i fitxes individuals
  • QUOTA AMPA 20€ (PER FAMILIA):

Llibres de text (projecte de socialització – reutilització), només a primària*

Accedir a les activitats extraescolars

Obsequis que donem

Escola de pares

Biblioteca escolar

Organització de festes (Festa de benvinguda ,patge reial, castanyada, carnestoltes…)

Tallers

* Pagant aquesta quota (20 € per família) us esteu estalviant entre 100-150€ aproximadament en llibres de text

Les famílies interessades en acollir-se al projecte de socialització de llibres, ja sigui que tenien pendent abonar quotes o han estat afectades per la malinterpretació, poden fer-ho mitjançant el pagament per transferència bancaria (indicant nom, cognoms i curs de l’alumne al compte de Cajamar ES91 3058 0584 9327 2060 2817) o en efectiu el dia 9 de Setembre de 17:30H a 19:30H a l’escola.