PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Com ja sabeu, la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 ha produït canvis en el procés de preinscripció i matrícula d’alumnes pel curs vinent. Per fer possible aquest procediment s’han introduït alguns canvis en la gestió del procés.

CALENDARI :

• Sol.licitud de preinscripció : del 13 al 22 de maig.
  • Matrícula : del 13 al 17 de juliol.

PROCÉS:

En general per totes les sol.licituds es farà  telemàticament i de manera excepcional per aquelles famílies que no puguin fer la presentació de forma telemàtica , el centre organitzarà la recepció de sol.licituds presencialment assignant una cita prèvia per l’accés a l’escola ( encara no està decidit com es farà).

Els/les alumnes de 6è rebreu per mail l’IDALU ( identificador de l’alumne ) per poder omplir la vostra sol.licitud als instituts o bé, el podeu consultar a la web d’educació.

Sol.licitud telemàtica :

S’haurà de fer des de la pàgina web del Departament d’ Educació. Un cop feta, s’haurà d’enviar al correu del centre que demaneu en primera opció juntament amb el resguard de la sol.licitud i la documentació escanejada o fotografiada ( DNI, llibre de família, targeta sanitària i empadronament municipal ).

Si trieu la nostra escola l’adreça de correu electrònic és a8068410@xtec.cat

Quan l’escola rebi la vostra sol.licitud un enviarem un mail de confirmació de la vostra sol.licitud.

Sol.licitud presencial: Per poder presentar la sol.licitud caldrà que porteu tota la documentació original i una fotocòpia i si pot ser, haver emplenat el document a casa.

Mesures de seguretat :

• Si heu d’omplir la sol.licitud a l’escola , convé que porteu el vostre bolígraf.
  • S’ha de portar mascareta i guants.
  • Caldrà respectar les distàncies higièniques preventives, tan amb el personal administratiu com amb els altres sol.licitants.
  • Només podrà accedir una persona al centre.
  • Si alguna persona pertany a algun grup de risc o vulnerabilitat o tenen símptomes del COVID-19 NO PODEN ACUDIR AL CENTRE i podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la documentació i la sol.licitud.

Només es pot presentar una preinscripció per alumne i sempre s’entregarà al centre que es demana en primer lloc.

Per qualsevol dubte us podeu adreçar al mail de la nostra escola.