Pla d’Estratègia Digital del Centre

Segons instruccions del Departament d’Educació, els centres educatius havíem de transformar el Pla TAC  en un Pla que tingués una mirada més ample sobre tots els àmbits de l’estratègia digital de la nostra escola.
Tan el claustre, l’equip directiu com la comissió digital hem estat treballant durant un any i mig per elaborar el Pla d’Estratègia Digital del Centre ( PEDC) adaptant-lo a la normativa i legislació que demana la Comissió Europea i el Departament d’Educació.
El PEDC es va aprovar en consell escolar a finals del curs passat i després d’una darrera revisió, el darrer pas d’ aquest procés és fer públic el document , els seus objectius, actuacions i la planificació per poder-lo dur a terme, així com l’avaluació que es realitzarà cada curs i cada quatre anys.
Per tal que pugueu estar informats us facilitem l’enllaç al Sites on està penjat el PEDC .