INAUGURACIÓ OFICIAL DE L’ESCOLA PALAU D’AMETLLA

El passat dilluns dia 3 de febrer de 2020 es va fer la inauguració oficial de les noves instal·lacions del nostre centre.

Per aquest acte vam comptar amb la presència de l’Honorable Sr. Josep Bargalló conseller d’Educació, l’ Il·lustríssim Sr. Jose A. Montero alcalde del municipi i el Sr. Pere Masó director dels SSTT del Maresme-Vallès Oriental, així com representants de l’ajuntament de Montornès i els directors i directores dels centre educatius del nostre poble.

Després d’una trobada-dinar entre l’equip directiu i les autoritats convidades es va fer la descoberta de la placa inaugural . Tot seguit, el director de l’escola va fer les salutacions i agraïments oficials i els/les alumnes de 6è van fer-nos gaudir del Ball de bastons del Vallès per agrair la seva visita .Vídeo

Tot seguit, tant l’ Alcalde com el Conseller d’educació van dirigir-nos unes paraules per commemorar aquest esdeveniment tant important per la nostra escola.

Com agraïment a la visita , l’alumnat del centre van delectar-nos amb la cançó ” El mon seria” per fer-nos saber que el nostre món pot ser molt millor si tots ens esforcem i ens ajudem.

Per acabar la visita institucional , l’equip directiu va acompanyar les autoritats a una visita per les instal·lacions,així com  les paraules que l’honorable conseller va intercanviar amb l’alumnat de 6è.

Us deixem unes fotos de l’acte inaugural i el vídeo de la notícia a Vallès Visió.

1. Ana Ramos

Gràcies per compartir les imatges, vídeo i notícia. Un dia molt important per tots, en especial pels nens i nenes del centre! A gaudir de l’escola!