I4: Projecte geganters i geganteres

Aquest curs la línia d’escola era: “De festa en festa” i l’alumnat d’I4 hem estat la classe dels geganters i geganteres.

Al llarg del curs hem estat treballant moltes coses dels gegants, dels geganters i geganteres:

• Ens hem informat, mirant revistes, contes, vídeos…
  • Hem rebut la visita d’un gegantet i una geganteta. Ens hem pogut posar dins, i fer de portadors i portadores.
  • Hem fet entrevistes a dues geganteres de l’escola i germanes de nens de la classe.
  • Ens hem pogut vestir com geganters i geganteres.
  • Hem fet una exposició oral explicant a les famílies i a la resta de l’escola que hem après dels geganters i les geganteres.
  • Hem fet un gegantet: vam dibuixar un prototip, vam votar el que més ens agradava, el vam crear.

Hem gaudit moltíssim d’aquest projecte, ja que era molt atractiu i enriquidor per tots nosaltres.