EXHIBICIÓ DE VOL D’AUS RAPINYAIRES

El passat divendres dia 13 de març tots els nens i nenes de 3r, 4t i 5è de primària vam anar als camps de conreus que hi ha al costat del riu Mogent com a cloenda del taller d’aus que han estat treballant aquest curs . En Carles ( Cetrería del siglo XXI ) ens va portar la Tizona ( falcó ), l’Ares ( àguila harry) i en Felipe ( un mussol semblant al Duc ) per fer-nos una exhibició de vol d’aquestes aus , juntament amb les explicacions i la passió que ell té per aquests animals . Des d’aquí volem agrair la seva implicació , temps i passió que ha volgut transmetre a tots els nostres alumnes . També agrair la col.laboració de Protecció Civil de Montornès que ens van acompnayar des de la sortida de l’escola . Us deixem l’enllaç a Vallès Visió notícies de divendres passat ( minut 8’19” ), on podreu gaudir del reportatge que van realitzar de l’activitat . Podeu veure les fotos de l’activitat.