Esacapadeta al riu p5

Els i les astronautes vam anar al riu a observar els ocells i les plantes que podem trobar al nostre entorn més proper. Vam poder escoltar els diferents cants i veure un pit roig que encara no havíem tingut l’oportunitat de veure’l a les menjadores de l’escola.

També, vam preparar una barreja d’argila, fang i llavors de diferents plantes autòctones per llençar a prop del riu i cuidar del nostre planeta.

A més a més vam aprofitar per córrer, llençar pedres al riu, fer carreres de vaixells, fer muntanyetes de diferents mides, observar els diferents animalons… ens ho vam passar molt bé!!

Vam proposar moltíssimes activitats que podríem haver fet si tinguéssim més temps, així que de ben segur que repetirem aviat, aquí us deixem un recull de fotografies d’aquell dia:

RIU