El menjador de l’escola al mes d’Octubre

El mes d’octubre al menjador de l’escola Palau d’Ametlla hem fet un viatge per la comarca d’Osona.

Hem tingut l’oportunitat  de visualitzar els indrets més coneguts d’aquesta comarca i també d’experimentar el plaer de la seva gastronomia.
Els alumnes de 5è i 6è van elaborar i tastar postres tradicionals de la zona i els alumnes de 2n i 3r van conèixer l’ofici d’apicultor de la mà de CASAB, un centre d’activitats sobre les abelles i la biodiversitat ubicat a Extremadura. CASAB ens han fet una xerrada interactiva i ens han parlat sobre la importància de sensibilitzar a la població per la conservació dels pol·linitzadors i per a la protecció del medi ambient.

Els alumnes d’Infantil i 1r han conegut un dels oficis pioners de la zona, la ramaderia, i amb l’ajuda de 3r i 4t, hem entès quina és la diferencia entre les granges d’origen intensiu/extensiu i com afecta el consum massiu de carn al nostre planeta.

Ha estat un octubre ple d’activitats i aprenentatge també a l’espai de migdia.