Els Astronautes dormim a l’escola

Hola famílies!

El passat divendres els nens i nenes de p5 ens vam quedar a dormir a l’escola per tal de donar continuïtat al projecte dels planetes.

Quan caminàvem pel passadís ens vam trobar una carta misteriosa amb una «N». Vam pensar que potser la Noe ens voldria fer una sorpresa… però la sorpresa ens la vam emportar nosaltres quan vam descobrir que venia de la NASA!

Un astronauta reconegut per tot el món necessitava la nostra ajuda, però per saber si teníem enginy, perspicàcia i valentia va decidir posar-nos a prova. Quines proves més divertides! Havíem de creuar un circuït de cordes, buscar i ordenar els planetes, aconseguir treure una pilota d’un cistell sense tocar-la! Col·laborar entre nosaltres i demostrar la nostra força i punteria. Però com bons i bones Astronautes vam superar totes les proves!

I sabeu quina era la nostra missió? Ajudar als extraterrestres que havien perdut les seves mongetes màgiques. Brillaven en la foscooor!

I per acabar, vam poder observar les estrelles i algunes de les constel·lacions que es poden veure des de Montornès. I fins i tot ens va semblar veure passar el coet del nostre amic astronauta.

Voleu veure un recull de fotografies de la GRAN Nit?