Dibuixem en l’espai- 1r

Avui, dijous 28 de gener, els alumnes de 1r hem gaudit del 2n taller d’art a l’escola.

Quan hem arribat a l’escola estàvem molt motivats, il·lusionats i contents.

De seguida ha arribat la Berta, la tallerista i hem començat l’activitat.

Hem començat pensant què podia ser dibuixar a l’espai. Com fer-ho i amb quins materials. Estem acostumats a fer servir pintures, pinzells, guixos, ceres, llapis, colors, retoladors… però avui hem fet servir cintes adhesives de colors.

Hem vist que normalment dibuixem sobre paper i avui ens permetia crear volum. Hem pensat en el 3D. Sortir de la paret i ocupar tot l’espai de la sala. Ha estat màgic i emocionant passar entre les línies creades. Cada vegada era més complicat moure’ns per el que hem autoanomenat teranyina, rajos làser, fils…

Ens ha ensenyat models de tres performistes i ens hem llençat a crear. Perquè s’aguantés calla treballar en equip, com a minim per parelles. Ho em fet molt i molt bé!

Mireu quines escales, quines rampes, quines lianes… Al final de la sessió, també hem trepitjat línies al passadís. Era interessant crear amb els peus, traçar camins.

Després d’una hora llarga, hem vist que l’art és efímer i hem participat en el procés de desmontar-ho tot. També ha estat divertit! Hem fet una bola ben grossa amb totes les cintes recollides.

Al acabar, hem esmorzat al lluernari. Ha estat un matí emocionant i ben diferent!

Ser artistes ans agrada molt i ens permet treballar en equip i fer volar la imaginació.

Podeu veure fotos  per gaudir del procés creatiu i experimental AQUI