Convocatòria de vaga dimecres dia 8 de novembre

Benvolgudes famílies,

Davant la convocatòria de vaga per dimecres dia 8 de novembre de 2017, convocatòria realitzada per diferents sindicats i entitats, us volem informar que:

Una part del claustre de professors/es del centre s’adhereixen a la vaga, així doncs no hi haurà activitat lectiva al centre.

Que es respectaran els serveis mínims establers a l’ordre del Departament de Treball, afers Socials i famílies, que en el nostre cas són 1 persona de l’Equip Directiu i 2 mestres.

Igualment informar-vos que no hi haurà servei de transport escolar, servei d’acollida ni activitats extraescolars.

Hi haurà serveis mínims de menjador.

La Direcció