Construcció escola nova

Ahir dimarts 24 de’octubre l’alcalde del municipi va venir al centre per explicar tot el procés de preparació i elaboració del projecte per la construcció del nou edifici de la nostra escola. Tots els pares i mares que van assistir van poder conèixer la situació actual ( obertura de sobres de les empreses que han participat ) i els terminis previstos per acabar aquesta fase i les dates possibles d’iniciació de les obres . A més va aclarir totes aquelles preguntes i dubtes que van demanar els assistents, evidenciant i compartint amb tota la comunitat escolar la informació que en disposa a data d’ avui .

Aquí us  deixem les fotos de la maqueta i els plànols del projecte .

Ja estem més a prop !!!!

Avantprojecte CEIP Palau d’Ametlla_maqueta ( fotos maqueta )

06_PlantaP_distribució i super( Plànol Planta principal )

05_PlantaB_distribució i superficiesficies  ( Plànol planta baixa )