CONCERT DE NADAL 2023

Ja arriba el final del primer trimestre i , com ja és tradició a la nostra escola, els nens i nenes de l’escola han estat practicant nadales i cançons d’hivern durant aquestes darreres setmanes per tal d’acomiadar com cal aquest any 2023.

Per poder gaudir d’aquest concert, us convidem al Teatre Margarida Xirgu el proper dimarts 19 de desembre.

Les actuacions es realitzaran en 2 torns:

•  10 hores………………………….. Alumnat d’ Ed. Infantil i Cicle Inicial ( col·labora l’alumnat de 6è).
  •  11 hores……………………………Alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Les portes del teatre s’obriran 10 minuts abans de cada torn i aquelles famílies amb alumnes a diferents cicles us podreu quedar a les actuacions de tots els cicles.

US HI ESPEREM A TOTS I TOTES !!!!