Colònies 16/17

xalio      Ja ha arribat el divendres i acaben les colònies d’aquest any . Els nens i nenes de l’escola van passar una tarda fantàstica amb els seus mestres i realitzant les activitats preparades pels monitors. Després de la dutxeta i el sopar van gaudir del joc de nit . Els més petits van acabar molt cansats i van anar a dormir més d’hora . Els alumnes de CM i CS van allargar una mica més l’activitat , tot i que aquest any no estaven gaire balladors .

La nit ha transcorregut sense problemes i després d’esmorzar ja estan tots fent les activitats del matí. Avui dinaran més aviat i cap a les 14.15h ja estaran els autocars per portar-los a casa . Si tot va bé cap a les 16.30h ja hi seran a l’escola .

A principis de la setmana vinent penjarem una selecció de fotos dels moments viscuts a les colònies d’aquest curs que els vostres fills i filles han gaudit tant .