CLOENDA TALLER DE SARDANES

El passat 17 de maig els nostres alumnes de 2n de primàriavan participar d’una trobada al pavelló municipal com a tancament del taller de sardanes que han realitzat aquest curs 2012-13.En aquesta trobada van participar totes les escoles de Montornès , que havien estat practicant al llarg del curs .
      En aquest acte tots i totes van poder ballar una sardana per escola i , al final , una gran sardana conjunta amb tots els alumnes de totes les escoles .

Felicitar des de l’escola l’esforç de la monitora i en Robert , així com la ilusió i treball realitzat pels alumnes per aconseguir ballar també una dansa tradicional catalana, que tot i que sembla fàcil , no ho és gens .

ENHORABONA A TOTS I TOTES !!!!

Podeu veure el vídeo a les notícies de Vallès Visió del divendres 17 de maig o aquí al web (comença al minut 24).