CARNAVAL 2016

Famílies!!! El CARNESTOLTES ja ha arribat i ens ha deixat aquestes consignes que hauran de seguir nens,nenes i mestres aquesta setmana ( l’1 al 5 de febrer).

Dilluns ben abrigat amb gorro i bufanda vindràs disfressat.
Dimarts tots ben maquillats.
Dimecres si a l’escola vols assistir, amb ulleres de sol i barba t’has de vestir.
Dijous: En aquesta data has de portar corbata.
Divendres al matí per venir ben engalanat totes les consignes hauràs de portar.

Divendres a la tarda cadascú vindrà disfressat com vulgui per fer una passejada pels carrers del voltant de l’escola , tot acabant al teatre on acabarem la festa .

I…. DIJOUS GRAS!!
     Per acabar d’arrodonir la festa, dijous dia 4 de febrer sortirem amb tot l’alumnat a passar el matí al torrent de les Vinyes Velles, on gaudirem d’una bona estona tots/es junts/es. Podrem jugar a l’aire lliure a diferents jocs i esmorzarem un entrepà de truita o botifarra d’ou, com és tradició!!! Tornarem a les 12.30h.

Cliqueu a la imatge i podreu veure les fotografies que hem fet durant tot el Carnaval.