BIBLIOTECA ESCOLAR

Aquest any un dels projectes que estem desenvolupant al centre és el Pla Lector i el Projecte de patis alternatius.

Per aquest motiu una de les actuacions que duem a terme és habilitar l’espai de la biblioteca perquè sigui un lloc acollidor on l’alumna gaudeixi de la lectura, la consulta de llibres, l’estudi o el dibuix . Per això cada dia a l’hora de l’esbarjo molts nens i nenes poden utilitzar la biblioteca , activitat que està tenint molt d’èxit . Aquesta setmana els mestres i les mestres hem endreçat els llibres i contes i hem fet més atractiva aquesta aula .

Volem agrair l’ AMPA de l’escola el seu suport i la seva ajuda per poder fer cada dia millor i més maca la nostra escola.

LA LECTURA ÉS UNA FONT DE CONEIXEMENT I DE PLAER !!!

1. Luisa López

Me encanta y súper satisfecha en poder aporta nuestro granito de arena para que el cole, finalmente, tenga las instalaciones que nuestros hijos se merecen.

2. Eugenio Anton

Me parece una gran iniciativa para fomentar la lectura desde pequeñitos, y me consta el éxito, por lo que me cuentan mis hijas. Gracias al colegio por la iniciativa y al AMPA por colaborar para tener las mejores instalaciones posibles.