ENS CONEIXEM?

L’AMPA es l’associació de mares i pares d’alumnes de l’Escola Palau d´Ametlla que, de manera desinteressada i voluntària, ens organitzem en comissions de treball per promoure la participació i col·laboracio de les famílies en les activitats educatives del centre, per tal que entre tots puguem millorar el funcionament de l’escola i el benestar dels nostres fills/es.

L’estructura de l’actual Junta de l’AMPA és la següent:

Presidència: Charo Nuñez
Secretaría: Miguel Villanúa
Tresoreria: Teresa Gomez
Representant al Consell Escolar:
Vocals: Laura Garcia

Vanessa Andújar

Ina Villafruela

Jenny Madrid

I……tots els pares i mares que col.laboreu amb nosaltres per que el día a día dels nostres fills a l’escola cada cop sigui millor.

L’AMPA disposa d’un local d’atenció a les famílies (entrada principal) on es poden fer inscripcions, pagaments, dubtes, consultes, suggeriements, etc. També és el lloc de reunió de les diverses comissions de treball i de la Junta.

Per l’actual situació en la qual ens trobem, a l’hora de comunicar-nos serà a través de whatssapp al tlfn 612 52 87 95, o bé email palau.ampa@gmail.com i concertem dia i hora.

LES COMISSIONS DE TREBALL

L’AMPA s’organitza en comissions de treball següents, oberts a totes les famílies de l’escola:

TRESORERA

S’encarrega de gestionar els recursos econòmics i financers de l’AMPA per tal de donar finançament a aquelles necessitats que puguin sorgir des de les comissions i des de l’escola.

A càrrec de Teresa Gomez.

COMUNICACIÓ

Gestionem les informacions generades des de l’AMPA, dinamitzem l’apartat de l’AMPA al blog de l’escola, la pàgina de Facebook i també via Whatssapp. Informem de totes les activitats de l’AMPA per posar-les al servei de les mares i pares de l’escola i fomentar la implicació de les famílies.

I també dóna suport a la resta de comissions per tal que la informació arribi a les families de forma òptima.

A càrrec de Charo Nuñez i Jenny Madrid

EXTRAESCOLARS

Coordinen i gestionen cada una de les activitats extraescolars, vetllant en tot moment per la seva qualitat i millora continua. També son l’enllaç entre els/les monitores dels serveis i les famílies usuàries.

A càrrec de Vanessa Andújar i Miguel Villanúa

COMPRES

Contacten amb els proveïdors i valoren els pressupostos diversos amb l’objectiu prioritari de participar i ajudar en el bon funcionament de l’escola.

A càrrec de Ina Villafruela i Laura Garcia

FESTES

Organitzen els actes festius que es duen a terme durant l’any escolar com la Castanyada, carnestoltes, Nadal i Reis i la Festa Fi de Curs

A càrrec de Ina Villafruela i Laura Garcia