CONVOCATORIA ASSAMBLEA GENERAL ORDINARIA 2020-2021

Benvolgudes families,
.
Com a soci o sòcia de l’AMPA ets convidat o convidada a l’assamblea que es convoca el dimecres dia 9 de Desembre de forma telemàtica per a informar-te de tot el que es pot organitzar des de l’Ampa i de totes les possibilitats que tens per col·laborar, és ben sabut pels últims estudis que la implicació de les famílies en el projecte escolar dels seus fills repercuteix beneficiosament en els seus resultats escolars, per això et convoquem:
Dia : Dimecres 9 de Desembre a les 19:00 h
ORDRE DEL DIA:
1. Funcions d’una AMPA
2. Presentació dels càrrecs que forman l’Ampa
3. Projectes i subvencions curs 2020-2021
4. Estat dels comptes
5. Precs i preguntes.
.

Lloc: La reunió es farà per videotrucada a través de l’aplicació Google meet

Adjuntem link del formulari per que ompliu i rebre les vostres peticions d’assistència.

Gràcies,
AMPA PALAU D’AMETLLA.