Festival Fi de Curs 2016

Com cada any, us deixem el vídeo del festival de final de curs 15-16.
Hem d’agrair a en Valentín Barreros, com cada any, que ens ha enregistrat i editat el vídeo per a que tothom el pugui gaudir.

Eleccions al Consell Escolar

Us recordem , que un cop acabat el període per a la presentació de candidatures , el proper dimecres dia 30 de novembre es realitzaran les votacions del diferents sectors ( pares-mares, mestres i PAS ).
Pel sector de pares-mares del centre ha hagut 1 candidatura… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El departament d’Ensenyament ha establert el calendari de les eleccions al Consell Escolar dels centres . Aquest va començar el passat dilluns dia 7 de novembre i finalitzarà el proper dia 2 de desembre .
El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la… Llegeix més»

NOU CURS ESCOLAR 2016-2017

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar !!
Com sempre i després d’unes bones vacances , l’escola ha tornat a omplir-se de vida : rialles, alguns nervis,cares noves, però sobretot il.lusió molta il.lusió per retrobar-nos amb els companys i nous mestres.
Volem donar la benvinguda sobretot, als… Llegeix més»

Nou web

En aquest espai trobareu les notícies de l’Ampa de l’escola.

Properament…