Poemes de Nadal

Avui dilluns 22 de desembre els nens i nenes de tota l’escola hem fet intercanvi de poemes de Nadal. L’intercanvi ha estat el següent: 2n B han anat a recitar el poema a P3 2n A han anat a recitar el poema a P4 3r… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

La passada setmana es van realitzar les eleccions dels membres del Consell Escolar de tots els sectors  de la nostra escola .En el sector de pares/mares les 4 candidates van rebre 54 vots , repartits de la següent forma :ANA BELÉN RAMOS ……….18 votsCRISTINA PÉREZ… Llegeix més»

CASTANYADA

El passat dijous vam celebrar la castanyada a l’escola. Els alumnes de tota l’escola vam ballar diferents danses, un cop acabades les danses vam menjar castanyes que previament havien torrat els pares i mares de l’AMPA. Va ser una tarda d’alló més divertida i… Llegeix més»

HALLOWEEEN

El dia 30 d’octubre al matí hem celebrat Halloween, els nens i nenes de l’escola des de P5 fins a 5è han estat cantant cançons en anglès relacionades amb el halloween. Aquestes cançons han estat treballades prèviament a la classe amb la Montse i amb… Llegeix més»

Decoració Escola castanyada/halloween

Els alumnes de l’escola han estat fent decoració tant de halloween com de la tardor i la castanyada. Aquesta decoració l’han estat fent tant a casa com a l’escola, amb l’ajuda de les famílies. Ha quedat una escola d’allò més bonica i original.

Berenar d’inici de curs

El passat divendres 26  de setembre, l’AMPA ens va convidar a berenar a tots els nens i nenes de l’escola, mestres i pares i mares per tal de donar-nos la benvinguda al nou curs 2014-2015.Els alumnes de P4 fins a 5è van sortir al pati,… Llegeix més»

Xerrada a l’escola

A PROPOSTA DE L’EMPRESA QUE GESTIONA EL NOSTRE SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR , US CONVIDEM A ASSISTIR A UNA XERRADA SOBRE L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE QUE ANIRÀ A CÀRREC DEL DIETISTA-NUTRICIONISTA Àlex Vidal Suárez. LA XERRADA ES REALITZARÀ EL PROPER DIJOUS DIA 14 D’ABRIL AL MENJADOR DE… Llegeix més»