La sopa de pedres

Dimecres passat, tota l’escola vam anar al teatre. Però aquesta vegada no ens vam desplaçar gaire  lluny. Vam anar fins a la classe de cicle inicial on els alumnes de la classe dels Alufàdig (Cicle mitjà) ens havien preparat la representació d’un conte que alguns ja coneixíem i que per altres era nou: La sopa de pedres.

Els nens i nenes de cicle mitjà van adaptar una mica al text per reajustar-los als personatges que eren i per contextualitzar-lo en l’època de tardor i de la castanyada.

Ells mateixos van preparar l’escenificació i gràcies a la pràctica constant i a molt d’esforç el teatre va ser tot un èxit.

Vam posar unes músiques que ens ajudaven a ambientar-nos i l’hi donava un toc modern i actual.

Van estar molt contents del resultat final, com ells deien: “orgullosos i satisfets del nostre treball“.