UN BOMBER A L’ESCOLA !!!

Durant de la setmana BIO, ja que estem fent el projecte sobre la selva de Les Amazones i els focs que aquesta va patir, els alumnes de Cicle Mitjà vam rebre la visita del Xevi, un bomber del parc d’Igualada.

Vam entendre i treure’ns la idea  que els bombers son súper herois, ells també tenen pors.

El Xevi ens va conscienciar sobre els incendis forestals i ens va explicar  què hem de fer davant d’un foc. Protegir , Avisar i Socòrrer (PAS).

Ens va crear un debat sobre si el foc era bo o dolent i l’acció, culpabilitat i responsabilitat per part dels humans. Des del principi de la sessió fins el final, la nostra visió sobre aquest va canviar.

Vam fer un petit experiment amb el foc i ens va deixar provar el seu casc amb ulleres. També vam poder fer-li aquelles preguntes que més ens interessaven.

Moltes gràcies Xevi, esperem veure’t ben aviat.