REPTE HUMANITARI DE SETMANA SANTA

Bones de nou!!!

Avui us plantegem un solidari i humanitari!

Sabem que hi ha gent de Muntanyola a la ResidèL'Ajuntament de Tona diu que la intervenció de la residència Prat ...ncia de Tona i ens agradaria poder-los enviar, a ells i tots els avis i àvies, treballadors i treballadores i a tothom que estigui allà, un missatge bonic que els pugui animar, perquè sabem que els toca viure temps difícils.

Què us sembla fer-los una mandala o un dibuix amb missatge ? Les mandales les podeu fer al jardí, amb pedres, fruita, flors, pals…etc i fer-hi una foto  o bé en un paper.

Per fer una mandala, sol ser més fàcil si es comença fent un cercle gran i després es posa  alguna cosa  (objecte, punt, petit cercle…) al mig d’aquest gran cercle. Després és més fàcil crear la mandala, des de dins (del mig,del centre) cap a fora (fins arribar al final al cercle gran).

I si hi podeu escriure un missatge d’ànims, o dir-los que els estimem…que tot anirà bé…el que vulgueu, serà fantàstic! Segur que els alegrarà!

Ens han dit que LES PENJARIEN PER L A RESIDÈNCIA, les fotos i dibuixos!

Beautiful land art mandala made from natural materials - great way ...

Ànims, esperem les vostres fotos o dibuixos!

Les podeu enviar a: escolamuntanyola@escolamuntanyola.cat

Les hi farem arribar i ja us explicarem! Una abraçada i gràcies a tots i totes per ser com sou!!!

Les mestres