XVIIIè Certamen de lectura en veu alta

El passat dimecres dia 30 de març l’Isolda , l’Àfrica, en Genís i la Lua  van representar la nostra escola en el Certamen de Lectura en veu alta. En Genís va participar en la categoria de Grumets vermells , va llegir un fragment del llibre: “La veïna més dolenta”.  L’Isolda va participar en la categoria de Grumets verds , va llegir un fragment del llibre: “Estimat Monstre”

Ha estat una gran experiència pels alumnes, famílies i mestres que vam acompanyar-los. És la tercera vegada que l’escola Muntanyola hi participa.
Aquestes lectures les llegim amb tots ela alumnes de cicle mitjà i superior des d’inici de curs.  Molt bé nois i noies  !!!!

VEURE FOTOS I VÍDEOS