VISITA D’AVIS I ÀVIES A L’ESCOLA

Cofois i contents com unes pasqües, estaven els alumnes de 2n, 3ri 4t ahir amb la visita dels avis i àvies d’alguns dels nens i nenes de la classe.

Els avis i àvies també contents de poder venir i compartir, ens van comentar.

Els nens i nenes els van poder preguntar i saber com era la vida abans; com es feien el menjar, com es guardava, quin tipus de menjar hi havia, amb quines coses jugaven, com feien l’hort, si hi havia internet o no, què feien sense mòbils ni internet, etc.

Va ser un matí ben bonic i profitós que va acabar amb un esmorzar tots junts de pa amb oli i sal amb espurnes de xocolata negra per sobre.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració! Realment l’apreciem molt!

Aquí us mostrem algunes fotos. Si en voleu veure més cliqueu a sobre la foto que veieu.