VISITA A L’AJUNTAMENT DE MUNTANYOLA

El passat dimecres  22 de maig els infants dels mitjans i els gran vam sortir de l’escola per visitar edificis del poble de Muntanyola.

Els mitjans vam visitar l’edifici de l’ajuntament. Allà vam poder parlar amb en Ramón (alcalde del poble) que ens va explicar moltes anècdotes i vivències personals i com alcalde. Van veure que hi havia un secretari, la Isa i la Sònia treballant a l’ajuntament.

Vam poder gaudir d’una bonica passejada pel poble i vam poder aprendre coses fora de la nostra aula.

Sabíeu que:

L’alcalde té una altra feina, a part d’alcalde. El poble té molt territori, fins i tot hi ha illes de territori al costat d’altres pobles. L’edifici de l’ajuntament havia estat una escola, al pis de dalt hi vivía la mestra, encara hi ha la llar de foc on s’escalfava el pis.

Gràcies Ramon, Isa i  Sònia.

cliqueu la imatge per veure més fotos