VIATGE FINAL D’ETAPA A LLORET DE MAR

Els nens i nenes de 6è i els mestres acompanyants recordarem per sempre aquests 2 dies a Lloret de Mar: intensos, emocionants, divertits, cansats, il·lusionats,… Tots hem gaudit de dos dies fent un munt de coses: pujar i baixar sense parar a totes les atraccions de Waterworld, escollir els àpats que volíem fer i on voliem menjar tenint en compte el pressupost, orientar-nos per Lloret de Mar per poder arribar a l’hotel, fer una llista amb les pizzes que voliem per sopar, rentar i recollir els plats, deixar anar l’adrenalina al Paintball i controlar el temps per no perdre l’autobús cap a Girona.

Tot això ha sigut el punt final d’un projecte que iniciavem el mes de novembre pensant com ens ho podiem fer per recollir diners.

Diuen que una imatge val més que mil paraules, doncs aquestes imatges parlen per sí soles!

Moltes gràcies a tothom que , d’una manera o altra, ha col·laborat amb aquest viatge: famílies, alumnes, mestres, AMPA! Sense vosaltres no hagués sigut possible!