US ESTIMEM TANT!

El curs s’acaba…

Ha estar un curs diferent, atípic, mai ens hauriem imaginat acabar-lo així.

Us hem trobalt a faltar molt. Per sort hem pogut trobar maneres de sentir que formem part d’una GRAN FAMÍLIA que és la NOSTRA ESCOLA.

Ens fa molta, moltissima il·lusió haver creat entre tots aquest videoclip amb la versió de la cançó de la Rosalía que ens ha servit per acomiadar el grup de 6è que aquest curs deixa l’escola. ?

Gràcies a totes i tots per ser-hi. BON ESTIU FAMÍLIA! ??

VÍDEOCLIP US ESTIMEM TANT (clicant a l’enllaç podreu veure el vídeoclip)

1. Laura

Eiii. Que us ho passeu molt bé aquest estiu!!! I que tots quatres sigueu molt i molt feliços sempre!! Amb els millors desitjos per aquest any de novetat que vindrà, us trobarem molt a faltar.
    Laura – Mare Isaac