UNA GRAN SORPRESA!

TOTS ELS MESTRES VAM REBRE UNA SORPRESA

El passat dimecres 14 de novembre, a les 14h aproximadament, tots els mestres estàvem a l’escola fent una reunió. Quan ja l’estàvem a punt d’acabar, dues alumnes de 6è van picar a la porta i ens van demanar si podíem anar un moment al menjador. Tots nosaltres, amb un punt de curiositat, hi vam anar. Quan vam arribar allà, la Sira i la Mariona, ens van ensenyar els “buffs” que havien estat fet durant les estones de menjador, i ens van animar a triar-ne un.

Per sorpresa nostra, durant les estones de menjador i amb la complicitat de l’Anna i la Maria Àngels, ens havien estat teixint un “buff” per cada un i una de nosaltres!

Així que, volem donar les gràcies a la Sira i a la Mariona i a la gran feina que fan l’Anna i la Maria Àngels.

Bet Solà, Bet Suárez, Maria, Oriol, Clara, Mar i Irma