UN GRAN VIATGE DE FINAL D’ETAPA!

VIATGE A PORTAVENTURA I A SALOU!

El passat 31 de maig i 1 de juny els alumnes de 6è vam fer el viatge de final d’etapa i ens ho vam passar molt bé!!!!

El primer dia vam anar a PortAventura i el segon dia a Salou!

“Quan vam arribar a PortAventura vam anar a les atraccions que volíem i la primera va ser el Furius Baco, abans  d’arrencar vam mirar una petita pel·lícula i després va tirar enrere tres vegades i va sortir a 135 kilòmetres per hora en 3,5 segons, jo no m’ho esperava i em va impactar molt.”

“Mentres feiem cua per pujar al Furius Baco estava tranquil·la, quan vam estar assentats em va venir molt pànic i vaig voler baixar de l’atracció però la seguretat ja estava bloquejada… em va agradar molt, de fet hi vaig tornar a pujar.”

“Vam pujar a moltes atraccions, un dels moments que em va agradar més va ser quan l’Irma i jo vam pujar a l’Hurakan Condor! Per l’Irma era la seva primera vegada i jo ja hi havia pujat anteriorment.”

“Quan ja erem a l’apartament, ens vam instal·lar i per no dormir tots en diferents habitacions, vam posar tots els matalassos al menjador.”

“A la nit, després de sopar, vam anar a la platja i la Jana, la Phoebe, l’Alana, la Isona i jo ens vam banyar! Ens ho vam passar molt bé, però recordo que l’aigua estava una mica freda.”

“El següent dia vam tornar a la platja i vam agafar dos patinets durant una hora, ens ho vam passar molt bé.”

“Abans d’anar a buscar el tren per tornar a casa, vam anar al Karting Salou! Ens va agradar molt fer carreres!!!”

Volem donar les gràcies a tothom per col·laborar d’una manera o altra a fer realitat el nostre viatge!!! Moltes gràcies!

Alumnes de 6è

Si cliqueu a la fotografia en veureu moltes més.