UN DIA PLE D’ESCULTURA!

Divendres passat, després del teatre a Calldetenes, els nens i nenes de LA CLASSE DELS ESCULTORS vam anar cap a Vic. Vam voltar pels carrers i places de la ciutat, amb els ulls ben oberts i molt emocionats perquè… NO PARÀVEM DE TROBAR-NOS ESCULTURES!

IMG_0046IMG_0044

Després de dinar vam anar cap a l’ESCOLA D’ARTS I OFICIS. Allà la Rosa ens va rebre amb els braços oberts. Ella, i algun dels seus alumnes, ens van explicar i ensenyar un munt de coses sobre l’Escultura. Vam veure el taller d’Escultura, el de Ceràmica, el de Fosa i el de Forja. I nosaltres no vam parar de fer PREGUNTES! Si no fos perquè els pares ens van venir a buscar, encara seríem allà!

IMG_0060  20151127_154432  20151127_154636

Abans de marxar, com a mostra d’agraïment, els vam cantar la nostra CANÇÓ DELS ESCULTORS.

Un DIA GENIAL que no oblidarem!

Podeu veure MÉS FOTOS clicant AQUÍ.