TALLER D’EXPRESSIÓ CORPORAL AMB EN RITXARD, PARE DE L’ESCOLA

És la segona vegada que en Ritxard comparteix amb els infants de l’Escola el seu art.

Arriba sense fer soroll, encuriosit i a l’expectativa de com el rebrà el públic. De seguida se’ls ha posat a tots a la butxaca i al cor. Ha estat una tarda espectacular! Hem gaudit del seu espectacle, ens ha fet riure, ens ha fet somiar… ens ha emocionat a tots i totes!

Tot seguit hem gaudit del seu art i de la seva didàctica en el taller de teatre i expressió corporal. Tots, petits i grans hem viscut en la pròpia pell què sent un actor o actriu davant de l’escenari: vergonya, emoció, alegria, por…

Moltes gràcies Ritxard per compartir el teu art amb nosaltres! Segur que tots i totes recordarem aquesta sessió molt de temps. Ha estat genial!