TALLER DE MATERIALS AMB LES FAMÍLIES

Aquest dijous passat a la tarda, just després de la sortida dels infants de l’escola hem fet el primer taller adreçat a les famílies de presentació de materials  manipulatius que fem servir per treballar les matemàtiques.  És una inquietud que algunes de les famílies de l’escola ens havíen fet arribar i finalment hem trobat dia i hora per a reunir-nos..

El material que hem presentat avui són ELS REGLETS.

Els reglets són un tipus de materialmanipulatiu que posa en marxa les capacitats lògiques dels nens  i que ajuda a establir les relacions entre els objectes. Aquest material també afavoreic i a millorar la relació entre la lògica, el pensament concret, i l’abstracte, ja que  a partir de la manipulació del material es genera un concepte matemàtic com és el cas del concepte de quantitat i afavoreix el domini del calculatge.

Hem explicat una mica quin és  el procés de descoberta del material que fem amb els infants i hem fet el mateix que ells. Gaudir de les descobertes i seguidament posar-les  en comú.

Tot i que la trobada ha estat de gairebé dues hores l’estona se’ns ha fet curta, però gratificant.

Aquí hi ha algunes fotos de la sessió.  Gràcies a tots per haver vingut i per l’interès que hi heu mostrat.

IMG_4668 IMG_4667

IMG_4669  IMG_4670 IMG_4666