SORTIDA VIC:TROBADA AMB L’ESCOLA VALLDENEU I VISITA A L’ACVIC

El dimarts 30 de maig tota l’escola vam fer una sortida.

Vam sortir tots de l’escola amb autobús direcció Vic. Un cop allà ens vam separar alumnes d’Educació Infantil i alumnes de Primària.

Els alumnes d’Educació Infantil van anar a fer una passejada per Vic: l’estació de trens,  l’Ajuntament de Vic on van veure els gegants de la ciutat i el mercat setmanal a la Plaça Major.

Després de la passejada van anar fins a l’ACVIC (el museu d’art contemporani de Vic) a visitar l’exposició del projecte Art i Escola 06 – El Caos. Després de la visita vam dinar i van poder jugar en diferents parcs de la ciutat.

Els alumnes de Primària, es van dirigir cap a la zona esportiva de Vic, allà van trobar-se amb els alumnes de l’Escola Valldeneu amb qui s’han estat cartejant.

L’Irma i la Sònia, les mestres d’educació física de les dues escoles, havien preparat unes jornades esportives. Van passar tot el matí fins l’estona de dinar junts.

A la tarda els tocava fer la visita a l’ACVIC.

Us deixem les fotos perquè pugueu veure com s’ho van passar de bé petits i grans.

20170530_140234