SORTIDA DE TARDOR

El passat dijous 4 de novembre TOTA L’ESCOLA vam sortir pels voltants de l’escola d’excursió. 🍁🍂

Educació Infantil va sortir pels voltants de l’escola a buscar fulles, ocells i bolets, després van muntar tots junts un mural de la TARDOR ✍🍂🍁que està penjat a l’escola. Van fer un passejada  cap a la cova dels aglans on van dinar tots junts.

Primària va fer una ruta circular per Muntanyola. Vam fer fer una cursa d’orientació amb 8 pistes que tenien a veure amb animals, mapes🗺, primers auxilis⛑🆘 ,pigmentació de fulles🍃🍂, orientació al bosc⌚🔭🔎,fòssils,  rastres d’animals🕸🕷🐕🐶🐺…

Vam estar acompanyats en tot moment per uns guies de muntanya que ens explicaven curiositats de la natura. Vam poder dinar a Bellavista .

Tots plegats van poder aprendre i jugar pels boscos de Muntanyola en una dia de tardor !

FOTOS CICLE  MITJÀ I SUPERIOR

1. Iris Pérez pequerul

Em va agradar molt aquesta petita cursa d’orientació, m’ho vaig passar molt bé i vaig aprendre moltes coses sobre la natura. Jo ho tornaria a fer!!

Gràcies Quims!