SORTIDA DE TARDOR DEL PROJECTE RIUS

El divendres, dia 5 d’octubre els  alumnes de Cicle Superior vam anar a la riera de Muntanyola a fer el Projecte Rius que consisteix en  investigar el riu i el seu entorn, i anotar-ho tot a la fitxa de camp.

Un cop arribats a l’Ajuntament, vam trencar a la dreta en un camí de bosc, seguint el camí, vam arribar a la riera de Muntanyola.

Quan ja erem allà vam fixar-nos en la vegetació i la fauna, després vam mesurar la fondària, l’amplada del riu i la velocitat de l’aigua.

Quan vam acabar de fer tot això, vam dinar i després vam analitzar l’aigua amb uns pots petits i unes pastilles que marcaven  el PH, l’oxigen de l’aigua…

Després de dinar van agafar les maletes i vam tornar a l’escola per el mateix camí, aquest cop, però,  era tot pujada.

Ens va agradar molt la sortida de Projecte Rius!

Aquí us deixem les fotos de la sortida i un enllaç sobre què és el  Projecte Rius per si voleu saber-ne més.

projecte rius

Mariona i Sira, alumnes de Cicle Superior

1. Jana sanz

Hola sóc la Jana.
    Em va agradar molt la sortida del projecte rius, la vaig trobar emocionant, divertida i interesant.
    Era un bosc molt xulo amb molta molsa i vegetació.