SORTIDA A LA RIERA DE MUNTANYOLA

ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR VAM ANAR A INSPECCIONAR LA RIERA DE MUNTANYOLA

El dilluns 3 d’octubre vam anar a la Riera de Muntanyola caminant.

L’any passat vam anar per un camí asfaltat, en canvi, aquest cop hem anat pel mig de la muntanya i ens ha agradat molt més. Les mestres ens van preparar una gimcana fotogràfica mentre anàvem baixant fins la riera. Vam tenir més sorpreses, vam veure una euga embarassada, que va galopar al nostre davant i també ens va acompanyar una gossa al final del trajecte. Va ser entretingut.

Quan vam arribar a la casa Aliberch, vam caminar fins la riera i vam començar a treballar diferents aspectes del riu. Primer vam observar l’entorn, després alguns alumnes es van posar al riu per medir la fondària i l’amplada, i després vam fer la part que ens agrada més, que és buscar macroinvertebrats.

Després de treballar vam dinar, que ja ens ho mereixiem.

Finalment vam fer l’anàlisis de l’aigua utilitzant unes pastilles per saber els valors del ph, els nitrats i l’oxigent dissolt.

La tornada a l’escola va ser molt ràpida.

Ho vam aconseguir!!

Nerea i Alba

Per veure els resultats de la gimcana podeu clicar a les següents imatges.

1. Imma Camprubi

Ens ha agradat molt aquesta activitat que ens heu ensenyat a les fotos i el que ens ha explicat l’Arnau.
    Un altre dia ho podriem fer amb els pares i mares????